ANTIFA från insidan – Vänsterextremister spelades in i smyg
avatar

Så har de pigga grodorna från /Pol slagit till igen. Denna gång så var deras måltavla inte en enda cykellås-viftades aktivist utan ett helt ANTIFA-möte. Jag visste att man diskuterade infiltratiion och då det med undantag för att hålla möten i bastun finns få sätt att skydda sig så var det bara en tidsfråga innan det skulle hända. Nu var det alltså dags. Två anon-medlemmar smugglade ut och laddade upp följande 100 minuter långa ljudfil som innehåller precis allt man kan önska sig i form av psykiska problem, paranoia och så givetvis könspronomen – dock inte den bästa ljudkvaliteten.

Vad vi kan konstatera här är att snacket om att ANTIFA inte har ledare som väntat är ljug, ljug och åter ljug. Antifa har definitivt ledare, det är bara det att de inte kallas ledare. ANTIFAs namn för de ledare som de påstår sig inte ha är ”Organisatör”. Ett Antifa-möte är en blanding av ett vanligt politiskt möte och ett möte för Anonyma Alkoholister. Å ena sidan en politisk ledare som agerar som språkrör för organsisationen – Å andra sidan klassiska AA-presentationer och här kan vi även se hur gårdagens kommunister är identitetspolitiker som bytt ut ”KAMRAT” mot könspronomen-roulette (18.54)

När identitetspolitiken är avklarad så visar sig nästa punkt på programmet vara paranoia och verklighetsfrånvändhet samt lite förtydliganden gällande var de står politiskt. Föga förvånande har de utöver de sedvanliga ”end fascism” (från svartklädda maskerade våldsverkare, gulligt) och ”end racism” (fast de återkommer till att folk är för dumma för att förstå vad rasism är) även den nya hippa ”end transphobia”. Där alltså kommunister gått från fokus på arbetarklassen till fokus på en grupp som är mindre än en promille av befolkningen.

Det är lite som en omvänd Churchill. Istället för ”aldrig förr har så många haft så få att tacka för så mycket” så förespråkar man det omvända. ANTIFA:s version verkar lyda: ”Aldrig förr har så många engagerat så mycket för så enormt få personer” Nåväl det är som sagt inte den bästa ljudkvaliteten men det kan ändå vara intressant att lägga upp den här för dem som vill veta hur hög grad av paranoia av verklighetsfrånvändhet som sprids på ett modernt ANTIFA-möte. Om inte annat så har det underhållningsfaktor att höra könspronomen-roulette.

Uppladdaren har redan angett höjdpunkterna med tidsangivelser.

11:45 details about Kevin Woodrow

18:54 Begin made up canadian pronoun roulette (attendees introducing themselves like a support group for AA for NA)

25:23 introductions are over (Did not pay attention to any ”New” pronouns that were made up)

26:20 Talking about the laugable numbers in attendance: 10 to 15 so far.

27:10 Planning for the 30th, wanting to work with already established political people.

28:45 Describing Antifa as anti-capitalist explicitly

30:00 FASCISTS DONT CARE ABOUT IF YOU ARE GAY OR WHAT YOU LOOK LIKE (Woman semi-admits she’s racist)

33:30 Speaking against individuality and exploiting oppressed groups for their purposes

35:00 Hate your boss instead of illegal immigrants and criminals

37:35 Antifa admits they are on the same page as white nationalists

41:00 Common people are too stupid to understand racism

43:30 People don’t believe racism exists because they don’t experience it

48:57 Planning against counter-protestors

49:35 Discussing plans for upcoming rally in Scarborough, Ontario, Canada

55:30 MONITORED WHITE SUPREMACY SITES AND STORM ALLIANCE SAYS 11 OTHER RALLIES ARE BEING HELD ACROSS THE COUNTRY

58:40 Discussing ’professional protest groups’ (aka paid) to join them

59:10 This Wednesday press conference

1:00:00 strategies

1:01:20 aiming for 200 people this Saturday

1:03:18 JDL MENTIONED, AND SAID THEY MIGHT SHOW UP

1:06:33 Laughing at the idea of getting a permit

1:07:46 FASCIST SOCIALISTS HAVING A DEMOCRATIC VOTE.

1:11:20 PEACE ISN’T GOING TO DO MUCH, ADVOCATING FOR VIOLENCE. NEED TO USE FEAR TO RILE UP SUPPORTERS. EVIDENCE FOR INCITING A RIOT.

Kommentarer

ANTIFA från insidan – Vänsterextremister spelades in i smyg — 49 kommentarer

  1. ”ADVOCATING FOR VIOLENCE. NEED TO USE FEAR TO RILE UP SUPPORTERS. EVIDENCE FOR INCITING A RIOT.”

    Gäsp. Precis som sjukdomarna i Charlottesville gömde vapen, pratade om att köra över folk och hade förberett sig tillsammans med polisen.

    Det finns ingen anledning att kritisera Antifa för något i dagens sammanhang, även om det är oturligt att de motiveras till att existera.

  2. @hllviken:

    ”Synd att det inte var i Sverige!”

    Förutom att det skulle ge folk hjärnblödning att lyssna på folk som Mattias Wåg, Tobias Hubinette och Researchgruppen?

  3. Vi har inte ens blivit klar med rättegången mot en galen ANTIFA-professor när det dyker upp vansinnesuttalanden från ännu en galen ANTIFA-professor. John Jay College har suspenderat en av sina professorer efter…. ja vad skall vi kalla det? Totalt Hjärnsläpp.

    Tucker: If I have not raised my hand to strike you, you have no right to strike me

    ANTIFA-professor: But in order to raise your hand to strike me you have to think you are gonna strike me

    Dessa stollar har lärt sig att människor är robotar. Hela deras ideologi går ut på att det finns ett program, och de vill själva bli programmerare och skriva in egna program. Det är inte utan orsak Alain Renaults första bok på om 68-vänstern beskriver deras tradition som antihumanism. Tucker Carlson tappar till slut masken och kan inte låta bli att skratta åt det faktum att den här killen undervisar på en institution för juridiskt kunnande. Det blir värre

    Tucker: But you are not in charge of the public

    ANTIFA-professor: The public isnt in charge of the public!

  4. ”Researchgruppen?”

    De som enkelt har lyckats avsätta fler SD-politiker än #Transportgate avsatte rödgröna?

  5. Berkeley: Stor komik när huvudet kortare kvinnlig ANTIFA-ledare bråkar på manlig ANTIFA-medlem för vithet.

    Jag tror jag skall appropriera hennes #YoureStillWhite som hashtag att besvara dumskallar som stöttar de här patetiska små ettriga tredjevärldenkommunisterna.

  6. @Erik:

    ”Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe.”

    Nu var ju Einstein vit, och jude, så hon skulle aldrig få för sig att lyssna på honom, heller.

  7. @Erik: Även en rasistisk svart idiot är mindre osympatisk och enerverande än en rasistisk vit idiot.
    Jag menar, hon är antagligen inte tillräckligt trashy för att tycka att zygoter är mer värda än kvinnor eller att våldtäkt inte kan göra kvinnor gravida.

    Det är liksom ett faktum att de värsta puckona du kan dragga fram är mindre vansinniga och otäcka än de folkvalda din sida avgudar.

  8. Var har jag skrivit att jag idoliserar en specifik idiot som bränt för mycket rökelse? Men jag bryr mig inte om hur många fjantar som hatar vita du draggar upp. Du skulle kunna hitta tiotusen aktivister som äntligen beter sig som du vill. Jag kommer aldrig att bry mig. De är ändå bättre människor än vad du är.

    Jag tror inte riktigt du förstår så jag upprepar: Jag blir inte ledsen av att bli hatad av enstaka svarta eller kvinnor för att jag är vit och man. Inte bara för att det är lika sällsynt som en anti-islamistisk nätkrigare som inte är misogyn eller homofobisk, utan också för att det inte berör mig, även om jag tycker de är absurda. Deras fånigheter påverkar mig lika mycket som en mobilbutiksägare i Pnom Penh påverkar mitt liv. ”Liberalkonservativas” blotta existens är ett större hot mot mig än deras anekdotiska illvilja.

    Vad är det för skillnad på att hata mig för min hud och att hata mig för att jag vägrar vara homofob, transfob, feministhatare, xenofob eller klimatförnekare? Vad är det för skillnad på att hata mig för att jag är man och att hata mig för att jag inte vill lägga mitt lands framtid i händerna på ett gäng skenheliga, självömkande bonnläppar som tafsar på sina kvinnliga partikollegor och pratar om ”islamska kyrkor” i tidningar för att de stackarna inte vet bättre?

  9. @Axel Edgren:

    ”Vad är det för skillnad på att hata mig för min hud och att hata mig för att jag vägrar vara homofob, transfob, feministhatare, xenofob eller klimatförnekare?”

    Mycket enkelt. Det är precis samma sak som orsaken det är skillnad mellan om USA har barer med skyltar som det står ”WHITES ONLY” på jämfört med motorvägarna i Saudiarabien där det på vissa filer ordagrant står ”MUSLIMS ONLY”

    SaudiSign

    Skillnaden är att bara det ena är ett val öppet för alla. Sedan är ju du också kulturalist så om du inte vore en lögnare som inte tror på ett ord av vad du påstår dig tro på borde du ju anse att bara kulturen säger du skall tycka bonnläppar som tafsar är det riktiga – så skall ju du tycka det också. Det är ju med samma logik sådana som du inbillar er lösningen på allt från invandring till nazism är att socialisera andra att tycka som ni. Hur går det ihop? Svar, det gör det inte!

    ”Vad är det för skillnad på att hata mig för att jag är man och att hata mig för att jag inte vill lägga mitt lands framtid i händerna på ett gäng skenheliga, självömkande bonnläppar som tafsar på sina kvinnliga partikollegor och pratar om ”islamska kyrkor” i tidningar för att de stackarna inte vet bättre?”

    Samma skillnad och totalt fascinerande att du ens behöver fråga vad skillnaden är det torde vara uppenbart för varje tänkande människa att om du tror på kulturalism måste du per definition tro på att du själv kan socialiseras att tycka de saker som du är så kritisk mot. Men det gör du såklart inte.

  10. USA:s och Saudiarabiens utrikespolitik är ett större hot mot folks hälsa än alla dessa grupper, höger eller vänster spelar ingen roll. Vi borde kanske välja våra konflikter med större omsorg.

    Men visst extrema högergrupper är mer skrämmande. IS är en extrem högergrupp och det saudiska kungahuset är en extrem högergrupp. Och USA med sin domedagspolitik.

    Både vänster och höger radikaliseras när tempot skruvas upp såhär.

  11. @Jenny:

    ”USA:s och Saudiarabiens utrikespolitik är ett större hot mot folks hälsa än alla dessa grupper”

    Vad får dig att tro det? De konflikter som vi tvingats på idag gemom tron på mångkultur är äldre än både USA och Saudiarabien det är fakta. Folk dödade varandra över dessa saker innan USA grundades 1776. Huset Saud grundades 1744 i Najd medan landet Saudiarabien grundades först 1932 när kampen om Najd och Hajiz tagit slut efter att Ottomanerna förlorat första världskriget.

    Här är vad skådespelerskan Shams Bandar (född i Saudiarabien) säger i frågan:

    Why do we pin all our problems on the west? For 1400 years we have been slaughtering one another just because one of us prays one way and another pray a different way, America wasnt around 1400 years ago, it wasnt around even 300 years ago. We have been fighting and shedding blood for 1400 years and now we are blaming America and Britain?!

  12. Meh, den kvinnan är lika representativ för sin rörelse som nazister är för icke-vänstern. Högern har alltid vsrit hängiven till att lyfta fram samma anekdot tusen gånger och insistera på att det gör anekdoten mer relevant.

    Lite som fotot på fotografer från USAs MSM som alla har kamerorna riktade på samma brinnande soptunna.

  13. @Jenny:

    ”Bra ursäkt för att inte behöva ta ansvar för sina handlingar i nutid.”

    Nej, jag sysslar inte med ursäkter, om du läser tidigare inlägg ser du att jag inte bryr mig om vems fel det är. Jag vill lösa problemen för framtiden, inte syssla med terapi och slänga runt ansvar för forntida händelser som vänstern vill göra. Det finns till och med ett namn för det vänstern sysslar med – Historicism!

    Jag sysslar med vetenskaplig analys. Att skylla något på något som inte ens existerade när det man vill förklara uppkom är en ovetenskaplig – därför irrationell och osann – metod.

    Det går inte att skylla på USA saker som började långt långt långt innan USA existerade. Det är ovetenskapligt – därför ljug – har ingenting med ursäkter att göra är bara jag som konskevent applicerar vetenskap och förkastar hittepåalternativ som är ovetenskapliga – och därför per definition ljug och som de facto strider mot hela den västerländska idetradition som skapat de bäst fungerande samhällena.

    Ja du hörde rätt jag kan säga det igen, de saker som SKAPAT de bäst fungerande samhällena , de har ni matats med förakt för.

    Folk ljuger, de gillar inte att jag avslöjar deras lögner, de gillar inte jag läst deras böcker utan att hålla med – de gillar inte jag gått deras propagandakurser och kan berätta hur bygget ser ut från insidan.

    Jag är en trollkonstnär som istället för att lura i folk att magi existerar berättar hur speglarna och röken ser ut.

  14. @Axel Edgren:

    ”Var har jag skrivit att jag idoliserar en specifik idiot som bränt för mycket rökelse?”

    Alla gångerna du stöttat ANTIFA. Det där är deras ideologi dumskalle. Det där är inte vad någon specifikt idiot står för det är vad rörelsens står för. Det där är en välkänd ledare i rörelsen. Till och med vänsterfolk fattar vinken:

    who loudly proclaim that they hate all white people – and that everybody who disagree with them is a NAZI” – Prince of Queens, med-grundare av ursprungliga Alt left.

    ”Men jag bryr mig inte om hur många fjantar som hatar vita du draggar upp.”

    Och ANTIFA bryr sig inte hur mycket du attackerar din sort. #YoureStillWhite dumbom. Du kommer fortfarande att vara en hatad andra klassens människa i vad än för samhälle som uppstod om de lyckades, precis som det gick för Iran-vänstern.

    Så det är skit samma vad du säger, du är förlorare vare sig du vinner eller förlorar. Du är bara full av samma förakt för medmänniskor och omvärlden som får ISIS-idioter att inte nöja sig med att förstöra egna livet – nej de skall ha sällskap i sin galenskap så några rantom folk på gatan skall dö i omvärldsföraktets namn.

  15. @Kristian:

    ”Herrejävlar.”

    Välkommen till vad ANTIFA / BAMN (By Any Means Necessary) står för- Det där är inte en enskild person utan en av rörelsens ledare.

  16. @Axel Edgren:

    ”Meh, den kvinnan är lika representativ för sin rörelse”

    Vilken rörelse då? Individualism? Föreningen för kvinnors rätt att använda hjärnan? Sällskapet mot historieförfalskning? Eller så kanske du anklaggar henne för att inte vara lika feministisk som dig? Skulle inte förvåna mig om du inte fattat att #yourestillwhite och #yourestillmale fråntar dig rätten att ha åsikter alls.

    Hon är en färgad kvinna och popstjärna som släpp en låt som heter ””It’s Our Right to Drive” i Saudiarabien. Det är bra mycket mer än du har att komma med.

    Så sluta ta plats, och släpp fram färgade kvinnor nu. Det är ju vad ni står för och det är lite pinsamt att JAG skall behöva vara bättre på att påpeka vad ni står för än du själv är. Hon är färgad kvinna? Youre white, youre male! Ni förespråkar er egen underlägenhet mot henne – stå för det och håll tyst när hon talar!

  17. ”Du kommer fortfarande att vara en hatad andra klassens människa”

    Jag är vänster och löntagare i en neoliberalt styrd och danad värld och kultur så det är jag redan. Jag är inte heller antisemit eller kvinnohatare så på internet är jag redan i underläge.

    ”Du är bara full av samma förakt för medmänniskor och omvärlden”

    Nej, jag har bara samma krav på andra som jag har på mig själv. Om jag någonsin vaknar upp och är rasist eller homofob så vill jag utsättas för diskriminering och hat av samhället. Inget hyckleri där. Din sida däremot har pk-regler om allt men skriker konstant om hur ni är de enda som står upp mot saker. Och ni pratar om yttrandefrihet men när er sida står för alla mordhot mot journalister så försöker ni indoktrinera alla att säga att journalister är judarnas eller sossarnas hejdukar och därför inte viktiga för demokrati.

    ”du är förlorare vare sig du vinner eller förlorar.”

    Därför att jag föraktar en viss andel vita män som skickar våldtäktshot mot kvinnor och tror George Soros är djävulen, och därför har jag ”omvärldsförakt”? Ja men visst jag har förlorat, så därför kan du sluta gnälla om att jag inte gör mitt för att stoppa kalifatet eller whatever.

    ”Ni förespråkar er egen underlägenhet mot henne”

    Nä, vi bara påpekar att vi inte vet vad rasism är. Om vi till exempel vill protestera mot systematiska mord och övergrepp på en viss grupp vita är det ingen som skulle hata oss för det.

  18. ”de saker som SKAPAT de bäst fungerande samhällena”

    Folkmord, stöld, antisemitism, hot mot journalister, kvinnohat, nationalism, handelskrig, religiös sektbildning och jingoism är allt som du försvarar nuförtiden.

    Allt det är saker som nästan förstörde västerlandet. Vetenskap, individualism, upplysningen, borgerliga värderingar och förnuft samt frihet är det bara vänstern och en del av den liberala sidan som vill bevara. Att en liten del av den använder våld mot nationalister och fascister är proportionerligt och berättigat, inte ett sönderfal. Det är en bra övning ifall islamister någonsin blir en politisk organiserad rörelse likt nationalisterna och de högerextrema.

  19. @Erik:

    Mera ord 27/9 03.03 från Axel.E, hehe och
    -”Det är en bra övning ifall islamister någonsin blir en politisk organiserad rörelse”
    Vad tror du om den saken känns A.E-s slutsatsen av sitt uttalandet tryggt för ditt vidkommande?
    Jag däremot är nååågot tveksam och varför starta ett förutsägbart/-”ifall” händelseförlopp och samtidigt reservera sig för händelsen och en händelse som givetvis icke kommer att handla om att sippa i-sig kaffe med mjölk för, merparten.

    Pekar återigen och åvan tidigare om motsägelser i, parti och minut.

  20. @Axel Edgren:

    ”Folkmord, stöld, antisemitism, hot mot journalister, kvinnohat, nationalism, handelskrig, religiös sektbildning och jingoism är allt som du försvarar nuförtiden.”

    Är inte alls saker som är specifika för västvärlden nej. Nu attackerar du som vanligt väst för saker som är minst lika vanligt förekommande i andra delar av världen. Det är det vanliga PK-fultricket att om exempelvis kalifaten traffikerar 20.000 svarta slavar och västländer i USA och Sydafrika traffikerar 10.000 svarta slavar då pratar ni hela tiden som om slaveri och rasism inte hade funnits utan USA vilket är lögn! (lying by omission) Ni är mytomaner på ämnet!

    ”Allt det är saker som nästan förstörde västerlandet.”

    Allt det är saker som fanns och finns på andra ställen och alltså har noll med västvärlden specifikt att göra. Du är en lögnare som inte skulle klara av att tala sanning om väst om det så gällde livet för hat och förakt är viktigare för dig.

    ” Vetenskap, individualism, upplysningen, borgerliga värderingar och förnuft samt frihet är det bara vänstern och en del av den liberala sidan som vill bevara.”

    Som sagt du är en lögnare, vem som helst kan konstatera att vänstern inte bara inte vill bevara vetenskap utan – i och med postmoderna argument – redan har slutat att göra det. Detta eftersom vetenskapen inte gav de svar vänstern ville ha i deras – efter socialismen – mest angelägna frågor. Vetenskapen säger inte att skillnader mellan män och kvinnor är socialkonstruerade, vetenskapen säger inte att alla etniska grupper är lika. Därför har vänstern börjat ägna sig åt samma vetenskapsförnekelse som tidigare associerades till den kristna högern som för övrigt är precis lika ovetenskaplig men som till skillnad från vänstern inte har makt där och därför inte utgör något reellt hot mot vetenskapen.

    Vidare så spelar det ingen roll längre vad vänstern vill, det är vad man gör som spelar roll, inte vad man ville det skulle leda till. Det är just oförmågan att begripa det som ledde till katastrof när vänstern styrde Venezuela.

    ”Att en liten del av den använder våld mot nationalister och fascister är…”

    Precis vad som ledde till att Adolf Hitler tog över makten i Tyskland och precis vad som ledde till att Khomenis anhang kunde ta makten i Iran.

    ”proportionerligt och berättigat”

    Är rent tyckande

    ”Det är en bra övning ifall islamister någonsin blir en politisk organiserad rörelse likt nationalisterna och de högerextrema.”

    Herregud! Ni har inte lärt er någonting. Islamister jobbar inte på det sättet. Hela den modell du hänvisar till hör till det väst du hatar. Vad som händer när du kritiserar islamister är att en av deras tama präster lägger en Fatwa och sedan kan vem som helst döda dig, i ditt hem, på gatan, ingen opinionsbildning, inga debatter, ingen ”folkets vilja” ingenting av det som du håller så högt har den minsta betydelse för alltihop det som du inbillar dig gör dig speciell hör till den västvärld som du kritiserar.

    Med en motståndare som inte kommer från västvärlden så har inget av det där någon betydelse. Inte den minsta!

  21. Mera höjdpunkter från våldsvänstern. Det kan vara bra att veta att BAMN-ledaren (BAMN = By Any Means Necessary) ”organisatören” Yvette Felarca står åtalad för misshandel, här visas video av den händelse som hon står åtalad för.

    Vilka är då BAMN? Sargon of Akkad gjorde en video med dem för ett bra tag sedan. BAMN är en odemokratisk våldsam vänstersekt som opererar i Berkeley och har kopplingar till Revolutionary Workers League (i sin tur kopplad till brittiska International Workers League) som Yvette Felarca är medlem i.

    Det finns en hel internetsida där ex-BAMN medlemmar berättar om hur sekten bryter ner dem och vill göra dem till drönare. Vidare så är både Yvette Felarca och minst en till av organistörerna skollärare så deras jobb ger dem ständig tillgång till nya unga lättpåverka människor att hjärntvätta.

  22. ”Är inte alls saker som är specifika för västvärlden nej. Nu attackerar du som vanligt väst för saker som är minst lika vanligt förekommande i andra delar av världen.”

    Ja, därför att det är det enda sättet att skydda västvärlden från att förgöra sig själv igen.

    ”Allt det är saker som fanns och finns på andra ställen och alltså har noll med västvärlden specifikt att göra.”

    Och de ställena suger. Du vill göra västvärlden sugigare genom att göra oss mer som deras sugiga länder.

    ”Vetenskapen säger inte att skillnader mellan män och kvinnor är socialkonstruerade, vetenskapen säger inte att alla etniska grupper är lika”

    Vilket ändå inte berättigar diskriminering och förutfattade meningar, vilket betyder att vänstern gör helt rätt och inte behöver förkasta någon vetenskap alls.

    Så länge kvinnor ska följa samma lagar och betala lika mycket skatt så är de berättigade till skydd från äckel som Damore.

    ”Vidare så spelar det ingen roll längre vad vänstern vill, det är vad man gör som spelar roll”

    Och där finns ingen diskrepans. Ta bort bigotta och destruktiva xenofobiska galningar? Diskussioner och debatt fungerar lika lite på dem som med IS-krigare. Alltså våld, protester, högre omkostnader, sabotage och stök tills nazisternas och de bigottas kollaboratörer tröttnar eller ger upp, eller i alla fall tvingas till att öppet välja sida. Immunförsvarets jobb är att peka ut främmande intrång – antingen så skär samhället ut nazisterna eller så får samhället dras med feber, var, infektion och annat jobbigt.

    Det var ingen som satte Oswald Mosley på plats med Voltaire-citat eller snälla plakat. Där försvarades väst på annat sätt.

    ”Precis vad som ledde till att Adolf Hitler tog över makten i Tyskland”

    Nej, det var enbart borgerlighetens, näringslivets och de konservativas vägran att ta part mot nazisterna.

    ”Vad som händer när du kritiserar islamister är att en av deras tama präster lägger en Fatwa och sedan kan vem som helst döda dig, i ditt hem, på gatan, ingen opinionsbildning, inga debatter, ingen ”folkets vilja” ingenting av det som du håller så högt ”

    Usch, ta tillbaks det där. Jag har *aldrig* sagt att jag håller opinionsbildning, debatt eller folkviljan högt.

    ”Med en motståndare som inte kommer från västvärlden”

    Islamister är ett vidrigt gissel och ett terrorhot, inte en politisk motståndare. Det är inga islamister på gatan den 30e september. Det finns inget parti i riksdagen grundade av ex-wahhabiter som pratar om landsförrädare, abortinskränkningar, tvångssterilisering och mer vårdnadsbidrag.

  23. @DanTor:

    ”Vad tror du om den saken känns A.E-s slutsatsen av sitt uttalandet tryggt för ditt vidkommande?”

    Som jag påpekar i mitt svar ovan är det där bara trams. Islamister tar inte makten på det sättet. Det är västerländska kommunister och deras intellektuella alibin som tror det går till så, just för att de inbillar sig deras västerländska värden är något som existerar oberoende av det västsamhälle de vill göra maktlöst. Här är exempelvis hur vänsterns husgud Michael Foucault – en av världens mest citerade forskare – kommenterade Iran före revolutionen:

    ”One thing must be clear. By ”Islamic government,” nobody in Iran means a political regime in which the clerics would have a role of supervision or control.”

    Denna ”forskares” totala cluelessness om vad Islam och Islamism innebar bara fortsatte och fortsatte..

    ”I do not feel comfortable speaking of Islamic government as an ”idea” or even as an ”ideal.” Rather, it impressed me as a form of ”political will.”

    Bägge dessa citat publicerades i en fransk publikation i Oktober 1978. Det skulle bara ta några månader för iranska vänstern att upptäcka hur fel de haft om Ayatollah Khomeini som redan 1970 hade publicerat boken ”Islamic Government: Governance of the Jurist” som beskrev hans avsikter vad gällde ”Islamic government”

  24. @Axel Edgren:

    Axel om opinionsbildning debatt och folkvilja

    ”Usch, ta tillbaks det där. Jag har *aldrig* sagt att jag håller opinionsbildning, debatt eller folkviljan högt.”

    OCKSÅ Axel om opinionsbildning, debatt och folkvilja:

    ”Det är inga islamister på gatan den 30e september. Det finns inget parti i riksdagen grundade av ex-wahhabiter”

    Så han inbillar sig han inte bryr sig om dessa värderingar, för att i nästa stycke använda brist på em som huvudargument för att man inte behöver bry sig om islamister, och det direkt efter att jag redan sagt att dessa metoder bygger på västerländska värderingar.

    Axel både säger sig inte bry sig om västerländska värderingar och tar för givet att politik utförs i deras linje till den grad att hela hans argument om islamism bygger på dem.

    Axel, du resonerar som en Hockeyspelare som hatar att det finns domare och vill bli av med alla domare, men som samtidigt tror att när domarna är borta behöver motståndarna bry sig om vad du tycker om att få en hockeyklubba i ansiktet.

    ”Islamister är ett vidrigt gissel och ett terrorhot, inte en politisk motståndare”

    Terrorism är per definition politiskt motstånd.

  25. You could not make this sh*t up. So much for Empathy

    Fyra Personer (inklusive BAMN-ledaren Felarca) arresterade efter slagsmål inne i Berkeley Universitets ”Empatitält”
    http://nypost.com/2017/09/27/multiple-arrested-after-fight-inside-berkeleys-empathy-tent/amp/

    Professor Bret Weinsten (huvudperson i Evergreen College-protesterna) kommenterar:

    ”Need me? I’ll be in the ’schadenfreude yurt’ or ’ironic bemusement pagoda’. Later I’ll likely be in the ’cultural appropriation stockade’.”

  26. @Axel Edgren:

    ”Men islamister kommer inte ta makten. Du är som en prepper.”

    Islamister HAR upplysningsvis redan makten på mängder av platser i världen så det du säger är verklighetsfrånvänd smörja från första början. Dina argument är byggda på egen fantasi, inte riktiga platser och händelser. Du är marginellt mindre galen än de vita akademiker och journalister som hänvisar till sina egna tolkningar av vad Koranen säger och försöker undervisa muslimer i ”riktiga innebörden”

    Du pratar om islamism precis som kommunister pratar om kommunism. 1) Du låtsas ”riktig kommunism” inte finns utan är din personliga ide om vad kommunistböcker skall leda till som om ledarna behövde bry sig om dig det minsta. 2) Du låtsas vi inte kan se vad kommunism står för av redan kommunistiskt styrda länder där de får göra precis som de vill 3) du ignorerar att utan ”Preppers” hade kommunisterna även styrt andra länder som Sydkorea och Spanien.

    Islamister behöver inte den sorts ”makt” som din sort hela tiden hänvisar till. Hela din världsbild i detta argument klamrar fast vid hamlstrået att islamister behöver följa dina regler, vara på gatan och grunda partier och agera nationellt precis som vilka Sverigedemokrater som helst. Du har själv argumenterat bristen på just dessa saker som din ursäkt för din naivitet i frågan och du har själv sagt du inbillar dig att det du gör kan ses som träning mot islamister så att du är okunnig nog att tro islamister skulle behöva göra dessa saker vet vi.

    Islamister behöver dock inte det du kallar ”makten” för att ha makt. De bryr sig inte om demokrati, de bryr sig inte om majoriteten, de bryr sig inte om nationer, de bryr sig inte om lagar och deras ”soldater” är varken rädda för polisen, militären eller döden, de tror på paradiset efter döden och är livrädda för att agera på jorden på ett sätt som äventyrar deras plats i paradiset.

    Av detta kan vi konstatera en sak med allt du sagt om islamister. Precis som folk som förespråkar mångkultur inte tycker de behöver kunna något om främmande kulturer och precis som folk som förespråkar kommunism inte tycker de behöver kunna något om kommunistländer så tycker DU att du kan prata om islamism utan att behöva känna till någonting om islamister.

    Du får dock pluspoäng för en sak: Tack och lov så försökte du inte argumentera för en egen tolkning av Koranen.

  27. Berkeley-Polisen får äntligen göra sitt jobb. Plockar bort några av ANTIFA-vänsterns värsta sektledare och som ett trollslag så blir det mycket lugnare och inga våldsamheter. Yvette Felarca (BAMN) som är en av dem som arresteras här redan var åtalad för våld och hets till våld och släppt mot borgen i väntan på rättegång för ovan nämnda tidigare våldsamheter.

    Observera att gruppen som vänsteraktivisterna försöker hindra här är INTE Alt Right, killarna ni hör sjunga och jubla åt polisen har jag redan skrivit om. De heter ”Patriot Prayer” Deras ledare heter Joey Gibson och han är ”mixed-race” (En vit och en japansk förälder).

  28. ANTIFA infiltrerade igen!

    #LouderWithCrowder utannonserar ny video. De skickade in en person utklädd till vänsterextremist före Ben Shapiros föreläsning idag. Nedan hittas video med resultaten.

  29. Nej, islamister kan inte ta makten i Sverige på de sätt du pratar om heller. Det samma gäller kommunister.

    ”Observera att gruppen som vänsteraktivisterna försöker hindra här är INTE Alt Right”

    Precis som alt-right INTE är vita supremacister och Nordkorea ÄR en demokratisk republik.

  30. @Axel Edgren:

    ”Nej, islamister kan inte ta makten i Sverige på de sätt du pratar om heller.”

    1. Vilka sätt då? Jag har inte nämnt några sätt islamister kan ta makten. Däremot har jag påpekat de redan HAR makt och varken behöver eller bryr sig om det din sort kallar ”makten”. De skiter i dig och de skiter i den där ”makten” du pratar om som är ditt ständiga halmstrå.

    Utan domare så följs inte hockeyregler, du har svårt att fatta det enkla faktum att du inte kommer att få bestämma några regler så ingen bryr sig om att du tycker man måste göra A eller B. Islamister gör precis vad de vill göra, de ber inte dig om lov och vad kan DU göra för att hindra dem har du inbillat dig?

    Det enda din sort garanterat kommer att göra FLY, ni är bara en statistik i white flight så bespara mig dina lika självsäkra som tomma och lögnaktiga påståenden. Ego är inte en giltig ersättning för belägg och statistiska bevis på white flight finns redan.

    2. Jag har däremot förkastat att det är ”I SVERIGE de tar makten eftersom de som sagt inte bryr sig om nationer överhuvudtaget. De behöver alltså inte ta någon som helst ”nationell” makt och de behöver inte vad du kallar ”makten”. Du hänvisar hela tiden till dem som om det fanns regler de måste följa.

    3. Anledningen jag inte beskrivit de sätt på vilka islamister tar makten är att jag sett intervjuer med några av de mäktigaste islamisterna i världen och de förespråkar pluralism i metod. De bryr sig inte om vilket sätt som islamister använder för att ta makten. Detta kommer från absoluta toppen, det lever inte personer med mer talan i frågan än dem jag hänvisar till. Enda säkra informationen som finns är alltså vad islamister gjort i de länder där de har makten eller försökt ta makten.

    En bra källa för information är Maajid Nawaz som sattes i Egyptiskt fängelse efter att ha jobbat åt islamister för att ta makt Egypten.

    ”Det samma gäller kommunister.”

    Javisst. Det samma gäller kommunister att de också redan HAR tagit makten flera gånger så uttalanden om att de ”inte-kan” göra det hör hemma i samma fantasivärld som uttalanden att islamister ”inte-kan” göra det”. Skillnaden är att kommunister inbillar sig islamister kommer att kompromissa när kampen är vunnen.

    ”Precis som alt-right INTE är vita supremacister”

    NÄPP, HELT FEL som jag redan förklarat så ”vann” vitmaktfolket det politiska ordkriget om Alt Right varefter de personer som inte förespråkar vitmakt eller Richard Spencers etnonationalism sedan länge har droppat den termen (Sedan Deploraball). Dessa inkluderar såvitt jag kunnat se samtliga grupper och talare som deltar i Berkeley FreeSpeech week så det finns inga vitmaktfolk där att protestera mot, Det är bara det att för en våldsam psykotisk sektmedlem som hatar USA och vill göra tvärtom vad än Amerikanska Presidenten säger så är det ingen skillnad på Richard Spencer, Joey Gibsom eller ens på vanliga Poliser som är helt neutrala och gör sitt jobb.

    ”och Nordkorea ÄR en demokratisk republik.”

    Nej, däremot finns en västerländsk konvention där demokratiska länder inte har ordet demokrati i namnet – precis som det finns en västerländsk konvention att vetenskapliga discipliner inte har ordet vetenskap i namnet – Sålunda är det lätt att känna igen vilka länder och discipliner som står för västhat och förakt mot västerländska konventioner…. Vi har å ena sidan Biologi en riktig vetenskap

    Vi har å andra sidan inom humaniora en veritabel epidemi av Nordkorea-namgivna discipliner. Där vinns allt från Litteraturvetenskap, Konstvetenskap, Genusvetenskap och Religionsvetenskap som har noll med vetenskap att göra.

  31. DET DÄR GICK FORT! Bara några dagar efter att Crowders kille infiltrerade Antifa/AFA och gick igenom deras fåniga antagningsprocess så gav de honom en kniv och satt på en barkbänk och diskuterade hur han skulle hugga kniven i folk, de babblade också om att eskalera med hagelgevär och Automatkarbiner.

    Utöver att avslöja idioterna på filmen så kunde LwC på kort tid identifiera andra personer som begick kriminella handlingar. Detta genom att helt enkelt skriva ”WOW häftigt” som kommentar på sociala medier varefter de skyldiga dök upp och suktade beröm. ”They are so stupid”

  32. Sargon of Akkad på plats i Berkeley och bemöter vänsterextremister.

    Yeah but who cares what you think youre a communist? Who cares what you think you are just as bad! Your bodycount is like 10 times higher? F*ck your opinions!

  33. ”Däremot har jag påpekat de redan HAR makt”

    Och ändå så är det i Sverige som kvinnor och homosexuella slipper oroa sig för politiskt förtryck, inte i alt-högerns favoritländer som Polen, Ryssland Irland eller USA. Jag bryr mig inte om vad alt-högern vill, utan vad de gör.

    ”Dessa inkluderar såvitt jag kunnat se samtliga grupper och talare som deltar i Berkeley FreeSpeech week så det finns inga vitmaktfolk där att protestera mot, ”

    Så de är inte fullblodsnazister, bara vanliga transfober, homofober, kristna fascister, krigshetsare, socialdarwinister, kvinnohatare och företagslakejer? Nämen oj sådana förtjänar inte alls att hatas och förföljas.

    ” Who cares what you think you are just as bad! Your bodycount is like 10 times higher?”

    Det står inget i Das Kapital om att avrätta någon, medan nazism, folkmord och genetisk rensning är synonyma. Det var rysk och kinesisk kultur, geografi, historia och industriella omvälvningar som dödade folk, inte marxistiskt tänkande.

  34. Tu quoque: Även en förespråkare för dåliga saker som expropriering av produktionsmedel eller proletariats diktatur har lika rätt när de förkastar alt-högern som en professor i historia eller etik som förkastar alt-högern.

    Sargon har lärt sig ännu mindre av historien än en kommunist och borde därför enligt sin egen regel inte lyssnas på.

  35. Erik, fundering och att diverse företeelser av våldskaraktär med eller utan kontrol/styrning av lagapparaten , är/blir alltid övergående.
    Dock hur är det med saken om despotismen som alltid kvarstå i drift eller slumrande, alltså misstanke och avund och undanröjjningen som följer i detta spår.

    Som jag upplever tidsandan, despoten är på G och med illa mycket god uppbackning.
    Frågan blir kommer uppbackningen att undkomma despotismen med dess permanenta grund, misstanke och avund?

  36. @Axel Edgren:

    ”Och ändå så är det i Sverige som kvinnor och homosexuella slipper oroa sig för politiskt förtryck inte i alt-högerns favoritländer som Polen, Ryssland Irland eller USA. Jag bryr mig inte om vad alt-högern vill, utan vad de gör.” ”

    Du menar om man har pengar och bor på rätt plats i Sverige? Samtidigt är det så i Sverige att i det ökandet antalet No-Go zoner som Riskpolischef Dan Eliasson vill ha ”hjälp oss hjälp oss hjälp oss” med så måste homosexuella oroa sig för att bli både misshandlade och dödade men det säger du inget om.
    https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article21949286.ab
    I vissa områden i Sverige är det omöjligt att vara öppen med sexuell läggning
    https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/transsexuella-forfoljs

    Så där har vi ju Antifa-logik i ett nötskal ”förtryck” aka elaka åsikter det är jordens undergång, tusentals mord däremot det är inget problem för gangsters och mördare räknas inte som ”förtryck” så för dem är det fritt fram att se till befolkningen lever under ständig livsfara – Detta ÄR strutsvänsterns nya intersektionella godhetsparadigm.

    Det följer det sedvanliga mönstret hos strutsvänstern att tycka det är ett problem att några nazister i Malmö en dag på året skrämmer judar men inte att alla andra dagar av året judar regelbundet trakasseras av långt fler personer från arabvärlden och att så rapporterdes i svensk media redan 2010, även 2012, även 2014 osv.

    Samma sak för homosexuella på svenska flyktinghem de är heller inte trygga i Axels idealSverige eftersom hoten inte kommer från ”nazister” och inte är ”förtryck”. Ord som tack vare deras relativistiska världsbild nu tappat all betydelse.
    http://www.allehanda.se/angermanland/harnosand/homosexuell-flykting-attackerades-av-rumskompis-ingen-ville-hjalpa
    Transvestiter kan också mördas i Sverige, bara det inte var ”nazister” så är det inte ”förtryck” där heller.
    https://nyheteridag.se/homosexuell-goteborgare-erbjod-gatubarn-mat-och-klader-blev-mordad/
    Problemet är inte begränsat till Sverige utan till alla de mest liberala västländerna. Total naivitet åtföljd av strutsbeteende från politiker som numera inbillat sig någon annan har ansvaret.
    http://www.publicnews.se/flyktingar-trakasserar-homosexuella/
    Problemet gäller inte bara HBT-flyktingar eller judar utan även de andra grupperna på ”ni-vet-vilkas shitlista: Här en artikel om hur även kristna lever under hot
    http://www.dn.se/nyheter/sverige/kristna-flyktingar-flyttade-fran-asylboende-efter-hot-av-islamister/
    Enligt en rapport av Open Doors är enda lösningen att separera kristna och muslimer. Heller inget problem för struntsvänstern som försöker blåsa upp ”nazism” som 2010-talets stora samhällsproblem.
    http://www.varldenidag.se/nyheter/minst-55-kristna-flyktingar-dodshotade-i-sverige/Bbbqfn!0VqrP15MXrmj0fMpe8wBw/
    Och till total förvåning för strutsvänstern så är det precis på det sättet som Slovakien resonerar. Landet meddelar de kommer att ta emot Syriska flyktingar men bara kristna sådana.
    http://www.dagen.se/bara-kristna-flyktingar-valkomna-till-slovakien-1.391081

    Samma mönster finns i Sverige vad gäller Kvinnor. Jämställdhetsminister Åsa Regler är nu så galen hon inbillat sig det är (odefinierade) MÄNS fel att Sverige har skenande ökning i hedersrelaterade brott till 86% riktade mot kvinnor.
    https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/p374E/jamstalldhetsministern-uppmanar-man-att-ta-ansvar-for-hedersvald

    Oturligt nog för höga politiker som Åsa Regner så ligger inte ansvaret för att hantera hedersvåld i Sverige på odefinierade män som Paolo Roberto. Med sin sedvanliga ödmjukhet svarade han Regner:

    ””Vilket stolpskott! Inte mitt ansvar utan ditt! Betalar sjukt mycket skatt så fixa det här eller håll käften!” ”

    Nyheter idag roar sig med att fråga läsarna vem de håller med. För närvarande är det strax över 15.000 som håller med Paolo Roberto och strax över 400 som håller med Jämställdhetsminister Åsa Regner. Dvs under 3% stöd för Ministern och över 97% som håller med Paolo Roberto.

  37. @DanTor:

    ”Som jag upplever tidsandan, despoten är på G och med illa mycket god uppbackning.”

    Nja, despoten som sådan är definitivt inte på G. Tvärtom så har ju det bästa vapnet mot de mest hjärndöda ideerna i USA om att öka statens inflytande varit att Donald Trump blev president varefter all den makt som strutsvänstern redan flyttat över till Presidenten i form av Obama nu är i händerna på Trump.

    Exempelvis varenda beslut om användingen av Drone-strikes som Obama tog ger nu Donald Trump rätten att använda Drone-arsenalen på samma sätt och detta är en av de få saker där till och med vänstermedier varit kritiska mot Obama. Vad som däremot är på G är ”politiseringen av allting” där bägge sidor men framför allt strutsvänstern numera stödjer auktoritära metoder men samtidigt menar dessa bara gäller egna sidan.

    Vi ser sammma mönster på andra sidan. Trumps supporters är allt mer villiga att använda precis samma metoder som strutsvänstern redan använder och som konsekvens av upptrappningen villiga att godta övertramp från Presidenten själv. Exempelvis för den som tänker efter lite så är högerns normala åsikt att politiker inte skall leka klåfinger på privata affärsverksamheter som NFL.

    Nu är det omvända roller där Trump-högern stödjer politiska beslut mot korporationer medan vänstern som demoniserat privata korporationer i åratal numera vill de skall vara immuna från politiska beslut (vilket de inte är då mängder av deras arenor byggs delvis med skattepengar) resultatet är precis som Ben Shapiro påpekat att allting är dummare nu än det var för en vecka sedan.

  38. ”Samtidigt är det så i Sverige att i det ökandet antalet No-Go zoner som Riskpolischef Dan Eliasson vill ha ”hjälp oss hjälp oss hjälp oss” med så måste homosexuella oroa sig för att bli både misshandlade och dödade men det säger du inget om.”

    Där finns det tyvärr ingenting jag kan göra och därför tänker jag inte bry mig. Det finns säkert någon person i typ Sierra Leone som kommer dö imorgon för att jag inte flög dit en liter av mitt blod men det är lika omöjligt för mig att rädda den personen. Det finns inget sätt att stoppa invandringen utan att förstöra landet. Se på Trump. Han skulle rädda USA från läskiga islamister och La Raza och nu spelar han golf medan puertoricaner genomliver ett helvete medan hans vita anhängare skrattar eftersom de njuter av att se svaga människor lida. Vad är den egentliga skillnaden mellan Trump och SD? Mellan Trumps väljare och SDs väljare?

    Om jag måste välja mellan att leva i ett kalifat och att styras av Ekeroth så bryr jag mig inte vad du än säger och hur många skräckanekdoter du kommer dragandes med. Min och mitt samhälles framtid är ändå körd.

    ”Trumps supporters är allt mer villiga att använda precis samma metoder som strutsvänstern redan använder och som konsekvens av upptrappningen villiga att godta övertramp från Presidenten själv.”

    Obama gjorde i princip aldrig något fel och var en utomordentlig person med respekt för statsskick och institutioner. Trump är en sadistisk fistel i en tumör som röstades fram av rika och bortskämda enbart för att bestraffa världen för att den lät en svart vara president i åtta år.

  39. 1-3 % av motdemonstranterna betedde sig illa. 100 % av nazisterna och 100 % av beslutsfattarna som gav de lov att samlas betedde sig illa.